Karty stałego klienta
Regulamin Nowych Kart Stałego Klienta
I. Założenia
Nowa Karta Stałego Klienta skierowana jest do klientów detalicznych Centrum Ogrodniczego Ogród Marzeń, mieszczącego się przy ulicy Kirkora 2, 61-121 Swarzędz, zwanego w dalszej części 'Centrum ogrodniczym'.
Wydawanie Nowych Kart Stałego Klienta rozpoczyna się od dnia 25 czerwca 2018 roku. Kartę zakłada się w punkcie Informacji w Centrum ogrodniczym podając odpowiednie dane osobowe i kontaktowe potwierdzone klauzurą, zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych z dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).
Administratorem programu lojalnościowego Nowych Kart Stałego Klienta oraz danych osobowych jest:
Ogród Marzeń
Brylak i Wspólnicy Spółka Jawna
Ul. Kirkora 2
62-020 Swarzędz,
właściciel Centrum Ogrodniczego Ogród Marzeń. Odbiorcami danych są także uprawnieni pracownicy Administratora posiadający upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. Zgoda klienta może być cofnięta w dowolnym czasie poprzez zgłoszenie faktu w punkcie Informacji i zwrócenie karty stałego klienta upoważnionemu pracownikowi.
II. Warunki uczestnictwa
Kartę Stałego Klienta może otrzymać każdy klient, który dokonuje zakupów w Centrum ogrodniczym. Rabat naliczany jest od momentu jednorazowego zakupu za kwotę, co najmniej 850 pln (osiemset pięćdziesiąt złotych), lub po zsumowaniu się poszczególnych paragonów na przydzielonym do karty koncie z wykonanych zakupów, przy zastosowaniu takich form płatności jak: gotówka, karta płatnicze. Klient, przy zakładaniu karty, zakłada profil w programie lojalnościowy podając: imię i nazwisko, dokładny adres, adres e-mail i numer telefonu oraz wyrazi zgodę na wykorzystanie danych osobowych dla potrzeb marketingowych Administratora.
Właścicielowi Nowej Karty Stałego Klienta przysługuje 5% lub 10% rabatu przy każdorazowym zakupie, przy zastosowaniu takich form płatności jak: gotówka, karta płatnicza:
Rabat 5% przysługuje w momencie jednorazowego zakupu na kwotę powyżej 850 pln (osiemset pięćdziesiąt złotych), lub po zsumowaniu się poszczególnych kwot z paragonów, na przydzielonym do karty stałego klienta profilu, w programie lojalnościowym w bieżącym roku (1 styczeń – 31 grudzień).
Rabat 10 % przysługuje w momencie jednorazowego zakupu na kwotę powyżej 2500 pln (dwa tysiące pięćset złotych), lub po zsumowaniu się poszczególnych kwot z paragonów, na przydzielonym do karty stałego klienta profilu, w programie lojalnościowym w bieżącym roku (1 styczeń – 31 grudzień).
W programie lojalnościowym mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Karta stałego klienta jest kartą na okaziciela, którą należy posiadać fizycznie, okazując ją przed rozpoczęciem kasowania. Nie honorujemy kart sfotografowanych i wgranych w aplikacje służących do gromadzenia kart lojalnościowych. Nie naliczmy rabatu bez okazania karty. Przy braku karty rabat można wywołać poprzez podanie numeru telefonu.
Rabat przyznany na podstawie karty nie łączy się z innymi rabatami, promocjami lub przecenami organizowanymi przez Sklep. Rabatem z karty stałego klienta nie są objęte usługi (np. transport, usługi ogrodnicze) oraz produkty ze stoiska STIHL.
Zgubienie karty należy niezwłocznie zgłosić w punkcie Informacji. Wymiana zagubionych lub zniszczonych kart podlega opłacie w wysokości 30 zł. Do jednego konta w programie przysługuje tylko jedna karta stałego klienta.
III. Postanowienia końcowe
Przystępując do uczestnictwa w programie lojalnościowym nowych kart stałego klienta uczestnik akceptuje treść regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Administrator programu lojalnościowego: firma Ogród Marzeń Bryla i Wspólnicy Spółka Jawna zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany te będą każdorazowo zamieszczane w formie informacji na stronie internetowej pod adresem www.ogrod-marzen.pl.
Stare karty stałego klienta honorujemy do 31 grudnia 2018 roku. Do tego czasu należy wymienić starą kartę na nową z kodem EAN.